23. 5. 2009

22.-23.5. 2009 Maturitní večírek SPŠe U cechmistra Mohelnice táhl jsem to, až do 7:00 :D a stálo to za to.

Maturitní večírek, požívání alkoholických nápojů patří vždy k těm příjemným akcím. 22.-23.5. 2009. Sraz byl určen na 18:00 u hostince. V ten den příšerně pršelo padali blesky a hromy. Do Mohelnice jsem byl dopraven Toníííkovou modrou škodovkou, díky němu jsem minimálně zmokl. Při jízdě jsem zjistil, že si nepřeje, abych v tak luxusním autě požíval nějaké potraviny (měli krásně uklizeno a auto nebylo jeho). Toník jel po silnicích svižnou rychlostí a v pořádku jsme dojely. Učitelů bylo celkem poskromnu cca 5. Celý večer se hlavně pilo a jedlo, společná večeře, kuřecí cosy s hranolkamy. Pokud mě nešálí mysl, všichni učitelé odešly do 23:00. Hodněkrát jsme byli svědky přátelského obětí a přemlouvání k různým činnostem našich kantorů. Trochu mě překvapilo, že cca 2/3 přítomných to zabalili do 1:00h. Myslel jsem, že to potáhneme až do rána a že již konečně se nebudem nijak časově omezovat. Škoda. U cechmistra postupně zavřeli a zbytek lidí, který zbyl odcestoval do nedalekého Globusu, kde je vše povolené, schází se tam různá individua a právě v tomto je jeho největší plus...Tam hrála v dosti přehlučené místnosti různorodá hudba a věčina holek, kterým bylo sotva 15 vypadaly, jako by zde trávily každý den i z jejich jistě zvrhlímy rodiči. Hnus. Přijel i Stoky, spolu jsme se dohodly, potom co již všichni cca v 3:30h odjely, že odjezd nebudem nijak hrotit a pojedem vlakem nad ránem v 5:50h z poměrně dalekého Mohelnického vlakového nádraží. Co osud nečekal! Nějak jsme se samy sobě stratili, on byl venku, já šel dovnitř obdivovat děvčata:)...za 10min, jsem opět vyšel před Glob a on nikde, pomyslel jsem si, že třeba jel z Petrem už domů a nebo šel již na nádraží a že jej potkám cestou. Asi v 5:00h jsem se také vydal pomalu cestou domů, ale co nevidim, z Globu, kde již zavřeli vyběhly dvě děvčata, tak sem si řek, sakra at máš nějakou památku na Mohelnici, máš čas... co kdyby ses s nimy vyfotil, jim to neublíží, mně také ne a na stáří budu mít alespon na co vzpomínat:). Nabídl jsem jim, tedy, že je doprovodím domů, holky souhlasily, tak jsem se k nim přidal, u Penny se náhle zastavily a volali jakémusi strýčkovy, tam jsem požádal o foto:) a asi za 2 min přišel strejda a převzal si je. Musím říci, že z jejich vyjadřování nebyla znát nějaká rozumnost, čí inteligentnost, ale myslím, že je to zásluhou jejich rodičů, stačilo mě je vydět. Vždy my šlo o to, nasbírat zkušenosti a vytvořit si obrázek a názor:), proto i píši tento blog. No nic děvčata odešla a já pokračoval dále směrem k nádraží. Před Lídlem jsem potkal příjemnou 20.letou holčinu, která šla také na nádraží, ale nevěděla kde je, tak šla omylem směrem do středu Mohelnice. Řekl jsem, že jdu také na nádraží a že se může ke mě přidat, nebyl bych to v ten den já, abych ji nepožádal o foto, bez námitek souhlasila a já štastný, jsem se s ní několikrát na památku během cesty "cvaknul". Věčinu cesty jsme nadávali, jak v Mohelnici, je nádraží divné, že je tak strašně nepochopitelně daleko. Ona jela do Štěpánova a celkem bez ostyku vyprávěla o sobě, svůj příběh, jkaýho má kluka, co s ním zažila atd. Bylo to velmi zajímavé, také mě zaujali její kérky na rukách a několikrát jí je pochválil:). Opravdu byla příjemná, možná až moc hovorná:), ale alespon my ukrátila dlouhou chvíly v Mohelnické čekárně kde jsme oba dva čekali na vlak, mně jel v 5:50 a jí v 5:58. Domů jsem přišel něco před 7:00h, šel na 3h spát a pak se slavila má maturita a narozeniny mámy. Mimochodem, mami gratuluji a vše nejlepší, hlavně zdraví...
Až bude více času oběví se zde mírně sestříhané vydeo z akce.

Žádné komentáře: