26. 1. 2009

Holky jsou mrchy, pokud ne, ať mě nějaká přesvětší:)....

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Musím s vámi těžce nesouhlasit. Ženy jsou přece křehké a nemohou za to jak se k nim muži chovají. Podle mě jste to právě vy chlapi kteří myslí pouze na sebe a jsou použitelní pouze jednou. Pokud by jste chtěl ovšem přesvědčit jinak.Můžete mne pozvat na večeři nebo na nějakou akci kde bychom si tyto názory mohli vyměnít. Pokud byste tedy měl zájem odepište mi na e-mail ame88@centrum.cz

Mirekprofs řekl(a)...

Zdravím, je pravda, že chlapi myslí více na sebe než na druhé. Také je pravda, že mají "zvýšenou" schopnost naříkat atd. bez ohledu na to jak se cítí (mnohdy ještě hůře) žena, to by šlo omluvit odlišným genetickým přizpůsobením. Samozřejmě ženy a muži se dosti od sebe odlišuji, je to konec konců (mimo anatomických odlišnosti) jeden z rozdílů, který dělá ženu ženou a muže mužem. Nicméně jsem názoru, že často může žena za to, že vztah nefunguje. Chápu, že je to pouze z pohledu mužského (boužel ani jiný pohled mít nemohu:). Také chápu, že dosti často to může být kvůli muži, jehož nevhodné chování začne žena nepřímo zrcadlit a začne se chovat tak jak se chová... Je to samozřejmě všechno relativní, žádná ideální žena neexistuje, muž také ne. Když jsme u toho, muži jsou (pokud mám být zcela oběktivní na mužskou a ženskou otázku) taky velmi zvrhlí, většinou nezodpovědní, líní..atd. nemůžu tady zcela zveřejnit všechny naše negativa:)...to by jste nás až moc jednoduše prokoukly:). Z toho plyne že všichni jsou si rovni a z biologického hlediska bychom vám měli být vděčni, protože bez vás bychom tu ani nebyli. Ale i přesto mám právo jako muž psát tak nelichotivé nadpisi a pokud mě neomlouvá to co vidím, pak mě tedy omluví to, že jsem muž.

Jsem "anonyme" moc rád za vaši reakci.

Adé - La řekl(a)...

Mě jen zajímá, jak to dopadlo s tou slečnou anonym, jestli jsi ji pozval na tu večeři a jestli jste si to vyříkali...

A pak, malá poznámka: "Nicméně jsem názoru, že často může žena za to, že vztah nefunguje."
Tohle je to, proč si můžeš myslet, že holky jsou mrchy. Samozřejmě, že jsou. A muži nejsou stejně a ve vztahu jsou vždycky dva. Vinu za nefungující vztah nesou oba a nebo nikdo, záleží na úhlu pohledu a tom jestli jsi optimista nebo pesimista.

Mirekprofs řekl(a)...

Bohužel jsem neměl dost odvahy, abych slečnu pozval. Po tom, co jsem titulek napsal uplynula již nějaká doba a rozhořčení, jež bylo na počátku se již vytratilo. Nemám již žádné nelichotivé argumenty vůči ženám, ba naopak si myslím, že muži se chovají občas jako hovada a žena to za ně často odskáče. Plně s tebou souhlasím, je to relativní.
V podstatě je celý tento můj "výkřik" dosti nesmyslný (relativní)... je to podobné, jako když jsem vyděl na Streamu anketu proč Pražáci nenávidí Brňáky a naopak... výsledkem jsou jen krytické názory obou stran z kterých stejně nic neplyne... Tedy na takové témata se z jistými argumenty dá bavit (dohadovat) věčně a stejně z toho nikdy neplyne nějaký hodnotný výsledek. Spíše vždy nějaké smíření a tak říkajíc dohoda, nic víc...:)